01 Mei 2010

Dengan nama ALLAH yang maha berkasih sayang AIDILCRAFTS bersyukur dengan kelahiran blog ini agar sama sama dapat berkongsi minat dan mempekenalkan kepada yang belum tahu akan hasil keluaran AIDILCRAFTS.

Bak kata pepatah AIDILCRAFTS kalah kayu kerana besi dan kalah besi kerana akal. Maka dengan akal dan dengan keizinnanNYA juga dapat dilembutkan besi dibentuk dan diolah untuk pelbagai kegunaan, dibentuk kayu kayan dengan seni bagi melengkapkan satu seni yang praktikal dan indah buat kegunaan atau pun simpanan koleksi.

AIDILCRAFTS menawarkan pelbagai bentuk pisau, golok, pedang apa jua senjata melayu yang praktikal dengan maksud boleh digunakan dan dinilai dari segi ketajaman, ketahanan dan kekemasan sesuatu hasil kerja bukan sesuatu yang abstrak, mistikal dan misteri.

High carbon steel, tool steel, german steel atau besi spring, papan chainsaw, paku kereta api adalah pilihan besi untuk kegunaan kegunaan tertentu bagi menghasilkan produk-produk di AIDILCRAFTS. Serian, cempedak, nangka, rengas, ciku dan lain lain lagi adalah himpunan kayu kayan yang selalu digunakan bagi membuat sarung atau pun ulu,di samping itu juga tanduk kerbau, tanduk kerbau balau dan tanduk rusa juga ada dalam pilihan bagi yang suka akan kelainan.

Di bawah adalah sebahagian dari koleksi keluaran AIDILCRAFTS,bagi yang berminat sila hubungi 016-5473077 untuk penempahan atau pun pertanyaan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan